Preus i condicions del servei de taquilles

Preus per taquilla

1 quadrimestre2 quadrimestres
Preu 5 10

Condicions d'ús de les taquilles

• Aquelles persones que contractin les taquilles  hauran de buidar-les al acabar els quadrimestre o el curs, en la darrera setmana d'aquests
    • Tot aquell material que, un cop finalitzat el període de buidat de les taquilles, encara sigui allà, serà guardat a Delegació durant un període de deu dies lectius.
    • En cas que no es produeixi reclamació, el material guardat passarà a ser propietat de Delegació.
    • Les taquilles, un cop cedides, són personals i instransferibles durant el període d'adquisició.
    • La Delegació d'Estudiants no es fa responsable de qualsevol sostracció a causa d'un ús inapropiat de les taquilles.
    • Qualsevol desperfecte a les taquilles a causa de negligència per part de l'usuari és responsabilitat del mateix, i se li podrà exigir l'import equivalent als desperfectes provocats.
darrera modificació: Octubre 2014