Exàmens extraordinaris de recuperació

Per tal de donar una segona oportunitat a aquells estudiants dels Graus d'Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials i en Vehicles Aeroespacials que han suspès una assginatura que no disposa de segona docència, i després de parlar llargament amb direcció, la Delegació d'Estudiants de l'ETSEIAT ha propiciat que l'ETSEIAT disposi d'un mètode alternatiu d'avaluació per a aquests casos: exàmens extraordinaris de recuperació.

Per a cada assignatura de la qual no hi hagi segona docència, hi haurà una activitat avaluativa a final del quatrimestre no natural de l'assignatura (el quatrimestre durant el qual no hi ha segona docència) que donarà als estudiants la possibilitat de recuperar la nota de sense necessitat de tornar-se a matricular un any més tard i repetir-la sencera.

Per tal de consultar la documentació referent als horaris i a la normativa, consulta aquests enllaços:

darrera modificació: Març 2014