Eleccions a Delegat/da

Eleccions a Delegat/da

Des del dia 25 de Setembre, el procés d'eleccions a Delegat/da de classe ha començat a l'ETSEIAT!

El calendari de l'event és el següent:

Període Inici Final
Presentació candidatures 2 Octubre 8 Octubre
Vot anticipat 9 Octubre 14 Octubre
Jornada votacions 16 Octubre 17 Octubre

Recorda: tant sols hi ha un delegat i un sotsdelegat per 1r i 2n de cada grau (dues persones per a GrETA, dues per a GrEVA i dues per a GrETI), de la mateixa manera que hi ha tant sols un delegat i un sots delegat per 3r i 4t de grau. El delegat correspon a aquell candidat amb més votacions, mentre que els sotsdelegat és la segona persona més votada al procés.

Per tal de poder exercir el vostre dret a participar-hi (tant per a presentar la vostra candidatura com per a votar) és necessari que comproveu que us trobeu al següent Cens d'Estudiants

TU pots marcar la DIFERÈNCIA!

Presenta la teva candidatura!
darrera modificació: Setembre 2013