Canvi del calendari d'eleccions a Rector

Amb motiu de la vaga general en educació convocada per al dia 24 d'Octubre de 2013 (dia en què estaven programades les votacions a Rector de la UPC), el calendari electoral del procés ha sigut modificat i adaptat per tal de facilitar el dret a participar activament en la vaga.

Segons el nou calendari, la nova data de votació a Rector de la UPC s'aplaça fins el dia 29 d'Octubre.

Per a més informació sobre els canvis en el procés, així com el nou calendari, podeu consultar la Seu Electrònica.
darrera modificació: Octubre 2013