Beca EQUITAT: retorn del 10% de l'import de la matrícula

Atenció a tots els alumnes que curseu estudis de Grau!

Heu de demanar tots la Beca EQUITAT, ja que, encara que sigueu del llindar 6 (que, en principi, no us haurien de donar la beca), la Generalitat de Catalunya farà efectiu el retorn del 10% de l'import de les matrícules realitzades per a aquest curs (uns 100€ aproximadament), a causa del canvi de preus en les carreres d'enginyeria efectuada durant aquest estiu. El pagament es realitzarà un cop s'hagin resolt totes les beques, cap al mes de Desembre.

Per tal de realitzar el tràmit, entreu a la següent pàgina: Obtenció de la Beca EQUITAT

A més, us hem preparat un petit tutorial per tal de demanar la Beca correctament, ja que no sempre resulta tant senzill com sembla: Tutorial obtenció de la Beca EQUITAT
darrera modificació: Setembre 2013